-
Jak uzyskać login do serwisu Akademia Eurocash
Jeśli nie posiadacie Państwo loginu niezbędnego do zalogowania się w serwisie Akademia Umiejętności prosimy o kontakt z naszą infolinią 022 502 004 024 lub wysłanie zapytania na adres kontakt@akademiaeurocash.com.pl.
-
Nie umiem się zalogować. Co mam robić?
Proszę się upewnić czy dobrze został wpisywany login (adres e-mail) i hasło. Jeśli hasło nie jest znane, proszę kliknąć "Zapomniałeś hasła?" a następnie podać e-mail wykorzystywany przy logowaniu na Akademię Eurocash.
-
Podczas logowania do Akademii wyskakuje błąd "Nazwa lub hasło użytkownika są niepoprawne albo nie posiadasz u nas konta". Co mam robić?
Proszę się upewnić, że po zarejestrowaniu się do Akademii, konto zostało aktywowane poprzez kliknięcie linka w mailu aktywacyjnym jaki wysłano na adres podany przy rejestracji.
-
Z kim mogę się skontaktować w przypadku problemów?
W razie problemów skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub numeru telefonu zamieszczonego na stronie.
-
Nie dostaję e-mail programu: potwierdzenia rejestracji, odzyskiwania hasła oraz innej komunikacji. Co mam zrobić?
Najprawdopodobniej nasze wiadomości są przez Twój system pocztowy klasyfikowane jako niechciane i trafiają do folderu ‘spam’. Poszukaj w nim e-maili wysłanych z domeny ‘akademiaeurocash.com.pl’. Dodaj także wszelkie adresy z domeny „akademiaeurocash.com.pl” („*@*.akademiaeurocash.com.pl”) do tzw. whitelisty filtra poczty. Jeśli nie masz folderu ‘spam’ w swoim programie pocztowym, lub nie wiesz, jak dodać domenę do whitelisty, skontaktuj się ze swoim administratorem poczty. Gdyby jednak żaden z powyższych sposób nie pomógł, skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie www.akademiaeurocash.com.pl i opisz swój problem, podaj inny adres e-mail, na który moglibyśmy wysyłać wiadomości do Ciebie oraz numer telefonu kontaktowego, na wypadek gdyby i ten sposób nie zadziałał.
-
Nie otrzymałem maila z loginem, co robić?
Jeżeli nie otrzymałeś maila z linkiem aktywującym konto, który został wysłany z adresu akademia@akademiaeurocash.com.pl, sprawdź w pierwszej kolejności czy nie trafił do folderu ze spamem. Jeżeli go nie znajdziesz, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego.
-
Co mam zrobić, jeśli nie mam dostępu do swojego adresu e-mail który jest zarejestrowany w Akademii Eurocash?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego podając swoje imię, nazwisko oraz pełną nazwę Sklepu, w którym pracujesz.
-
Strona wyświetla się nieprawidłowo. Co robić?
Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej w Twoim systemie. Aby strona wyświetlała się prawidłowo, korzystaj z Windows Internet Explorer z wyłączonym widokiem zgodności (compatibility view), w wersji co najmniej 10.0, najnowszej wersji Mozilla Firefox, lub Google Chrome.
-
Czy uczestnicy poprzedniej wersji Akademii Umiejętności muszą się ponownie rejestrować?
Nie musisz rejestrować się ponownie, jeżeli posiadałeś konto w poprzedniej wersji Wystarczy, że zalogujesz się na stronę www.akademiaeurocash.com.pl, używając swojego dotychczasowego loginu. Jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji Zapomniałeś hasła.
-
Na stronie Akademii Eurocash nie wyświetla się wynik kursu który ukończyłem. Co robić?
Wyniki kursów na stronie Akademii Eurocash są aktualizowane co godzinę. Jeżeli Twój wynik nadal się nie wyświetla, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
-
Sklep Został wyrejestrowany. Co robić?
W celu dokonania ponownej rejestracji konieczne jest zgłoszenie sklepu przez Właściciela. Rejestracji sklepu można dokonać poprzez kontakt z infolinią lub wysyłając maila na adres kontakt@akademiaeurocash.com.pl.